loading...

ALLAHUAKBAR.. Rakaman VIDEO Ikan Duyung Yang Sebenar Betul-betul Tidak Dapat Percaya Mata Sendiri??? Sungguh Mengejutkan!!!

HEBOOHHH Rakaman VIDEO Ikan Duyung Yang Sebenar Betulbetul Tidak Dapat Percaya Mata Sendiri???
Peristiwa Rakaman Ikan 'Duyung' Yang Sebenar!! Benar-benar Tak Bisa Yakini Mata Sendiri!!

Adakan Ikan 'Duyung' Satu Lagenda atau betul-betul bentuk didunia kita? Telah ada banyak rakaman ikan 'duyung' alir keluar kat internet
Diambil brilio. net dari Hmetro, Senin (10/4), lelaki berumur 39 th. diputuskan sebagai tersangka karena merekam video dari bawah rok seorang wanita dengan memakai kamera yang disembunyikan didalam sepatu.
Pria ini lakukan aksinya mendekati siang pada jam 09. 30 saat setempat di Pasar Tani Giant, Alor Setar, Kedah, Malaysia. Sang korban, wanita berusia 38 th. mengaku terkejut sebab mendadak seorang pria di sampingnya dipukul beramai-ramai. Saat itu korban tengah ada di satu kedai inginkan beli kue.
Kepala kepolisian setempat, Mohd Rozi Jidin menerangkan apabila warga memergoki perbuatan pria iseng itu lebih dahulu beramai-ramai memukulinya. Pelaku juga didapati sudah memasukkan kakinya di sela-sela kaki korban " Saat peristiwa itu korban tidak paham perbuatan pelaku yang merekam video itu yang sudah dikaitkan dengan Iphone 6 Plus miliknya, " jelas Mohd Rozi Jidin.
Menurut Rozi, pelaku bisa dikenai Pasal 294 dan 509 Kanun Keseksaan Malaysia, sama Kitab Undang-Undnag Hukum Pidana di Indonesia.
" Khalayak lantas menyerahkan pelaku kepada
https :// youtu. be/KFncs75apVc kepolisiahttp :// www. merdekasiana. com/2017/04/kejadian-rakaman-ikan-duyung-yang. html
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment