loading...

Sayu : Anak saya hanya tarik tudung .. Ibu suspek buli tampil nafi anak pukul mangsa (5Gambar)

Kuala Lumpur : Seorang wanita tampil memberi penjelasan mengenai kes seorang pelajar tingkatan 1 di pukul oleh anak nya bersama seorang lagi rakan.

Ibu tersebut yang dikenali dengan nama Elyra Munirah menjelaskan anak nya hanya menarik tudung mangsa ramai yang terlibat mengapa anak nya sahaja yang diviralkan.

Wanita ini juga telah meminta anak perempuan nya Fatin Emiera 15' membuat laporan di Balai Polis Mutiara Damansara semalam.




Kawan anak nya 
Dalam laporan tersebut dia kesal gambar anak dan diri nya telah menjadi viral di media sosial dan beberapa kecaman terhadap keluarganya , anak nya juga menjelaskan bahawa rakan nya yang telah memukul mangsa dalam laporan tersebut.

Kini pihak berkuasa giat menyiasat dan telah menjadi kes besar semoga ada jalan penyelesaian yang terbaik kepada kes ini. Pada mangsa yang teruk dibuli sehingga luka parah di kepala semoga cepat sembuh.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment